:)

2011-03-30 @ 22:35:46
Har redan börjat tröttna på bloggen efter andra inlägget, kul? -.- 
Aja, sitter med datan i sängen och kollar på big brother :)
Skrev nyss ett sms till min älsklingen att jag saknade honom :).
ska ju träffa honom i helgen!
Va som sagt inne i stan idag med Sabina och Irma, kallt som sjutton var det! :/ Så tog en varmchoklad
inne på pressbyrån, och som vanligt ska jag göra bort mig -.- & igår va det nån som fräste på mig, äckelmänniskor. Hatar människor! Fan,
Whatever, fick med mig lite saker hem ifrån stan!

Piercing i naveln! ( Tack mammsi för det! love u <3)
Klippoteket- 480kr



Sen mina nyfixade naglar, tack mig själv till det!
Kinasalongen(namn?)- 480kr



Jacka ( Tack mammaa!)
MQ- 1799



Sött smycke till mobilen!
Guldfynd- 60kr



Nu ska jag fortsätta kolla på bigbrother,  puss! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback