KKAAALLLT

2011-03-31 @ 22:39:00
Gick ut och träffade lilla Kenny nyss, och han tog i snöö  under jackan .. kallt som attan!
Kommer bli sjuk. Blev iallafall glad igen :)
Fryser nu, så ska lägga mig i sängen och titta lite på tv och bli varm!
Imorgon ska jag vara med Sabina , nicenice! Sen får jag se hur jag gör med att åka till C på lördag.
Känns ingevidare att åka till honom nu. :/ Vi får väl se hur det blir med det, annars kanske jag är med Sabina på lördag också ? Hoppas det isåfall, hon är en riktigt höjdare på att få mig glad :)
Aja, puss! vi hörs senare!
Puss på skinkan:)

Kommentarer

Postat av: IRmaaaaa

jasså ja ska oxå följa me till stan :)

Var e du btw :o <3

2011-04-01 @ 11:26:30
URL: http://pirma.blogg.se ;))))

Postat av: sabina

naaaaw :) <33333333

2011-04-04 @ 22:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback